.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعاونيها نقش موثر و اثرگذار در اقتصاد مقاومتي دارند
شمال نيوز-بابايي نقش تعاوني ها را در اقتصاد مقاومتي موثر دانست و گفت:در شرايط كنوني كشور با تاكيدات مقام معظم رهبري در مورد اقتصاد مقاومتي تعاونيها كشور با همتي كه از خود در شرايط سخت نشان دادند نقش موثر و اثرگذاري را مي توانند در اقتصاد مقاومتي ايفاء كنند.
تعاونيها نقش موثر و اثرگذار در اقتصاد  مقاومتي دارند

مدير كل تعاون كار رفاه اجتماعي استان مازندران به مناسبت هفته تعاون در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار شمال نيوز تعاونی ها را سازمان ها و نهادهای مردمی دانست و اظهار داشت: تعاوني ها در عین برخورداری از خصوصیات و مشخصات یک واحد اقتصادی و تجاری می توانند مبین تلاش های اعضای تشکیل دهنده اي باشند كه برای نیل به اهداف مشترک و پیشرفت و توسعه كوشش مي كنند.
 علي بابايي كارنامي تصريح كرد:در سال توليد ملي حمايت از كار و سرمايه ايراني لزوم همکاری و خودباوري همه تعاونگران می تواند راه حل و چاره ساز بسیاری از مشکلات و موانعي كه غرب پيش روي ايران قرار داده است باشد.
مدير كل تعاون كار و رفاه اجتماعي مازندران افزود:تلاش و كوشش از خصايص و روحیه  تعاونگران است كه با تامل بخشهاي مختلف صنعتي و اقتصادي كشور با تعاونيها و همکاری متقابل زمینه های یگانگی و وحدت و یکپارچگی هر چه بیشتر را در جامعه فراهم می کند
وي يادآور شد:تعاوني‌ها مي‌توانند به عنوان يك گزينه اقتصادي قدرتمند در اقتصاد جهان نقش فعال و اثرگذار داشته باشند و پتاسيل تعاوني هاي كشور را در رقابت با قدرت‌هاي بزرگ اقتصادي جهان به نمايش بگذارند.
بابايي كارنامي افزود:در خيلي از كشور‌هاي دنيا تعاوني وجود دارد اما در هيچ كشوري به اندازه ايران نهضت تعاون شناخته شده نيست و تا اين حد مورد توجه دولت‌ها قرار نگرفته است.
مدير كل تعاون كار و رفاه اجتماعي مازندران به برنامه هاي حمايتي دولت به بخش تعاونيها اشاره كرد و گفت: دولت ايران با برنامه‌ها و سياست هاي حمايتي به فعاليت تعاوني‌ها رونق خاصي بخشيده است و اين نشان دهنده اهميت اقتصاد تعاوني در ايران مي باشد.
علي بابايي كارنامي تعاوني‌ها را فعالان عرصه اجتماعي دانست و اذعان داشت:تعاونيها و تعاونگران كشور همگام با ساير افراد و سازمانهاي مردم نهاد فعاليت‌هاي اجتماعي خوبي در كشور دارند و تا حدي توانمند هستند كه بسياري از مشكلات و معضلات اجتماعي در درون اين تشكلها هموار مي گردد.
وي با بيان اينكه تعاونيها در اقتصاد جهاني كمتر آسيب مي بينند اذعان داشت: تعاونيها و تعاونگران با توجه به روحيات خاصي كه دارند توانايي تطبيق خود با بحران‌هاي مالي را داشته و در بحران اقتصادي به فعاليت خود ادامه داده و بر خلاف ساير بخش‌ها كمتر آسيب مي بينند.
بابايي نقش تعاوني ها را در اقتصاد مقاومتي موثر دانست و گفت:در شرايط كنوني كشور با تاكيدات مقام معظم رهبري در مورد اقتصاد مقاومتي تعاونيها كشور با همتي كه از خود در شرايط سخت نشان دادند نقش موثر و اثرگذاري را مي توانند در اقتصاد مقاومتي ايفاء كنند./210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شعبانزاده-رئيس شوراي شهرخوشرودپي وكارشناس بخش تعاون اداره تعاون ،كارورفاه بابلسر 16 شهريور 1391
باتشكرازاظهارات خوب مديركل محترم تعاون كارورفاه مازندران وهمچنين تبريك فرارسيدن هفته تعاون به همه تلاشگران عرصه تعاون ،راجع به بخش تعاون .... همانطوريكه ايشان گفتندبخش تعاون ظرفيت فراواني جهت تححق اهداف نظام ومنويات مقام معظم رهبري درتوسعه اقتصادي واجتماعي بويژه درايجاداشتغال وهمگرائي افزونترومستحكمتردرراستاي اهداف نظام دارد.امابرغم تاكيدقران ودين مبين اسلام درفعاليتهاي جمعي براي ساختن مشكلات جامعه ديني وتطابق داشتن ان باعقل وتجربه ودست اوردهاي بشري،هنوزبخش تعاون اقتصادجمهوري اسلامي غريب ومهجوراست..... شعبانزاده-رئيس شوراي شهرخوشرودپي وكارشناس بخش تعاون اداره تعاون ،كارورفاه بابلسر مع السف بايدگفت انهائي كه به دين وقران اعتقادندارنددركارجمعي جلوترازماهستندوافزونترازمابه منافع جامعه مانديشند.اگرقياسي دربخش صادرات ناخالص بخش تعاون باكشورهاي ديگرصورت بگيردبهترمبرهن ميگردد. اميداست متوليان امربراي پررونق ساختن فعاليتهاي گروهي وپررنگ نمودن اقتصادتعاوني انديشه نمايندآنهم مطابق بادين مبين اسلام عزيز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.